It was always you and me

Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna ett sånt svek, men antagligen något hemskt. Hur som helst, även om ingen fattar detta och den det är menat för inte kommer läsa det, så känns det bra att skriva. Det är ett mycket bra sätt att processera känslor och så, iallafall så tycker jag det.
Om någon, någonsin uppfinner en tidsmaskin så skulle jag helt klart göra allt i min makt för att få låna den, för fan vad det finns mycket som skulle kunna vara optimalt nu, om man kunde åka tillbaka och ändra på det förflutna. Tror dock inte jag är den enda vars hjärna tänkt ut detta hehe. Är bara så jäkla bitter över att de två bästa sakerna i mitt liv är sumpade. Dock har jag börjat tro på ödet, bara för att det känns mycket bättre på något vis, att allt är förutbestämt och att man inte har någon makt egentligen. För på det sättet kan man ju inte göra misstag, allt man gör är rätt. Blir inte ens tankar en aning positivare om man ser på det på det här sättet, eller vad säger ni?
Tänker avsluta detta relativt dystra inlägg med att dedikera en sång till en jävligt bra person, som aldrig kommer få veta det.

Asful bild och så vidare, men detta, det är fan hit jag vill tillbaka.

Fix you

Missade sista bussen igår, bussigt va? HA HA HA
Så iallafall slaggade jag på golvet hos min käre vän, och det var minsann en upplevelse det, fick fajtas med popcorn och dammråttor hela natten lång. MEN VÄNTA.
Så där.
Jag åt nyss köttbullar och makaroner för att jag var hungrig gott folk, men frukta icke för jag ska gymma på onsdag!
Sedan på torsdag blir det en somewhat transformation, fast ger er inga mer ledtrådar än så. Ni får helt enkelt vänta och se. Funderar en aning på att gå igenom tyskaglosorna som är tills på tisdag, för jag ska inte iväg än på en stund. Dock känns det sådär halv lockande, och jag måste ju faktiskt klä på mig lite mera anständiga kläder än mjukisbrallor, och kanske lägga en liten makeup och kanske, fixa till mitt hår som just nu är allt annat än fint. Men jag känner mig inte motiverad till det heller.

Hur som helst, igår var en bra dag för mig. Jag var först med Olivia och bakade pepparkakor och gjorde ett helt otroligt häftigt pepparkakshus, som ser smarrigt ut som satan. Inte för att han kanska ser så jättesmarrig ut direkt men, ändå!
Efter det så åt jag köttfärssås och tog bussen till Linus och Axel och Gustav. Vi flummade sönder i timtal och det resulterade i en massa knas. Bland annat en blogg oss emellan hehe. Det känns som om det även resulterat i en ihållande hosta för min del. Vilket jag inte uppskattar sådär supermycket.
Anyway..
Det är ett kilo lösgodis på detta hus, imponerande, huh?

Det ser så himla mysigt ut, liksom, julstämning!


Sofia Helin

Just det, herregud vad jag saknar mitt långa hår just idag. Kollade på Arn - tempelriddaren igår, som typ är en av mina favoritfilmer, eller kanske inte top 10, men den är iallafall väldigt bra. Hur som helst, Sofia Helin, som spelar Cecilia i filmen har så fruktansvärt vackert hår! Iallafall i filmen haha. Kolla bara;


Fem sex sju

Idag är det en utmattad Linnea som sitter på andra sidan skärmen. Har ingen ork för typ något alls. Ändå har jag sovit.. ca 8 timmar inatt! Hur som helst så tycker jag det tyder på en trevlig gårdag, vilket det ju också var! Mycket flum, med film och pasta. Mycket pasta..
Har nyss slängt in en maskin med mörk 40, vilket innedär typ alla mina byxor. Har verkligen kommit efter med tvätten så idag får jag nog ha på mig ett par gamla beigea chinos, som jag köpte förra våren eller något sånt, länge sen var det. Eftersom jag har gått upp några kilon sen dess sitter de inte sådär jättebra, HEHE. Men jag gillar inte att ha tights, men det är den enda alternativet. Så vi får se hur det blir. Ska torka håret, sminka mig och göra mitt bästa för att pigga på mig lite, innan det är dags att välja. Så jag har rätt så gott om tid på mig. Dock lutar det just nu åt tights haha, för idag ska jag kolla på film, då vill man ju ha något mysigt på sig.
Läste just det jag skrivit, och man märker hur trött och oinspirerad jag är, sitter och pladdrar på om mina tights. Haha herregud.
Gillar de här bilderna, hehe, inte för att de är speciellt proffsiga eller
något extra så, men jag bara gillar dem. Tog dem på landet, och satan
vad jag längtar dit just nu.

URSÄKTA

Blev lite fail i systemet ser jag, inlägget som heter SOFFPOTATIS ska vara från igår, men när man mobilbloggar kan det bli lite hipp som happ! Så är det iallafall..

Det bästa med tibble är vårt fina bibliotek

Jag är på bra humör nu, fast ändå inte! Lyssnar på metallica, och sååå. Var på gymnasiemässan idag bara för att, jag kände för det helt enkelt, går ju redan i gymnasiet men ändå, ville se mina kompisars spelningar där. Var det någon som var där idag och kollade på cybergymnasiets elever spela? För då såg ni dom helt klart, och dom var grymma!
Så, jag drog dit efter att Petter suttit och mjölkat mig på svar till samhällskunskapen, eftersom han såklart inte pallade göra uppgifterna själv. Snäll som man är ställer man ju upp, de skulle ändå göras.
Ni vet att Black Sabbath ska återförenas och göra en ny platta OCH en världsturné nästa år väl? Om inte så vet ni det nu. Hur som helst ska de ju spela i Sverige, och på en festival i England. Denna festival alltså, den är jag så fruktansvärt sugen på att gå på. Tänk er att först och främst åka ett gäng kompisar till England, sedan, som grädden på moset får man gå på festival och se Metallica, Black Sabbath, Asking Alexandria, Van Halen, MÖTLEY CRÜE och en massa andra superstora band och artister helt i min smak. Ni kan inte ens ana hur mycket jag vill gå. Det enda som står ivägen är föräldrar, hemska föräldrar som inte tillåter sådant. Förstå hur bitter jag skulle bli om mina päron bestämmer sig för att förstöra mina stora planer. Fy alltså.
Sedan, någon som inte kostar så mycket pengar och det knappast är troligt att jag skulle förbjudas, är ju We came as romans och Alesana i januari. Det längtar jag till.
Har jag nämnt tidigare om min faders kassettbandssamling som jag fick "överta"?
Hur som helst kommer dessa skönheter därifrån. Känner mig så oerhört RETRO.


Soffpotatis

Har precis tryckt i mig asgott bröd och kycklingsallad som tidig middag, så nu ligger jag proppmätt i min soffa och diggar till green day, och spelar dragonvale såklart haha! Har haft min mobil i ca 14 dagar och har verkligen nördat dragonvale, det är typ som alla facebookspel, som inte går ut på något och man kan knappt göra något, men man blir ju så oerhört beroende! Ska nog pallra mig upp ur soffan snart, så fort pappa åkt åker musiken upp till högsta volym och så blir det powerlevling på WoW tills jag ska träffa Axel. Låter som en riktigt härlig kväll som avslutas med en grovstädning av övervåningen! Klart slut.


Joggert

Fyfarao vad det är smarrigt med vaniljyoughurt, I synnerhet när man sitter i myskläder i sin egna soffa och lyssnar på kiss på kassettband och bara allmänt älskar livet!


I lågor

Var på in flames konsert OCH signering igår och om det inte vore för att jag inte fick tag i ståplats och min bästa vän vägrar prata med mig, så skulle det varit svårt att slå den kvällen. Insense som är ett norskt band spelade först och dom var helt okej, sedan spela rise to remain som var helt klockrena live! Sen ghost, som ju är coola, men jag vet inte.. Man vet inte hur man ska reagera till ett så.. Lugnt metal-band som sjunger lite på typ, latin, och är utklädda till "spöken" och är satanister, men det var ändå coolt. Sen trivium som ju är bra. Till sist körde in flames en helt jävla underbar konsert! Haha Anders fridén (sångaren) är ju så skön. Satte sig ner i skräddarställning mitt i spelningen och bah snacka skit.


Kebab

Alltså, jag gillar inte att blogga på datorn längre, för jag har liksom alla mina bilder på telefonen. Men aja. Var så jäkla härlig dag i skolan, började 9.20 med historia och sen var det mentorstid i typ 30 minuter, sen fick vi gå hem! MAn bah: tack! :DD:D
Dåsa åkte jag med det lilla pendeltåget och den lilla bussen raka vägen hem och mötte min syster, sen drog vi ut och övningskörde och fan va jag är GRYM! Parkerar och backar som en gud. Som om det vore något att skryta med liksom. Men jaja. Seeeeeeeeen.... Så diskuterade jag och Olivia om det finns vilda hästar och kossor eller inte, för fan. Jag har aldrig hört talas om en vild kossa. Och fan, inte vilda hästar heller nu för tiden. Vart har dom tagit vägen kan man ju undra, för dom lär ju inte ha liksom.. fötts i fångenskap från början.. ELLER??!?

THEY ARE NARWHALS

Tänkte skapa ett litet inlägg här och nu gott folk. Om att jag just nu är besatt av träd, frukt och glosor.nu. Träd gillar jag bara allmänt sådär, för att dom är häftiga. På min instagram har lagt ut massa bilder på träd haha. Men.. aa. Kan inte få nog av frukt, att äta alltså. Kan för fasen inte få nog!
Sen glosor.nu, seriöst så jävla bra haha! Går så sjukt fort att plugga in glosorna och så kan man sitta och multitaska på datorn samtidigt, visste om det för aslänge sen men pallade inte testa, BEEN MISSIN OUT BROO.
haha gammal as fuck, men lika bra för det.

Fml

Sprang som en dåre för att hinna med bussen, så upptäcker man att - den går inte! Hata mitt liv.. Fast det är nu bara.. 9 minuter tills nästa går och jag kommer hinna i tid. Men ändå! Man blir ju sur......


Kalaspiller

Ni kan inte ana vilket bra humör jag är på ikväll! Känner mig nöjd, för att jag har studerat, varit ute och sprungit och lagat en god och nyttig middag. Sedan har jag fått mina magmuskler något så enormt vältränade på grund av en liten flicka som heter Jennie. Alltså..Herregud! Finner inga ord för hur wierd den flickan är, men det är så sjukt jävla roligt. Iallafall......... Det är idrottsdag i vår lilla skola imorrn, toppenkul!
Eller.. det vore toppenkul om det inte vore så att man är tvungen att klä ut sig, något som jag inte tänker göra för jag pallar inte lägga ner cash på det. Så därför ska jag inte vara med på fotbollen utan väljer istället att promenera till slottet med några kamrater.
Haha, herregud. Det är inte ett dugg långt dit det är det som är så roligt. Promenaden kommer typ ta 15 min, högst! Men vi ska stanna och fika, så mysigt inte sant?
:-)

Grön.

Har bestämt mig nu för att förbättra min livsstil en aning och samtidigt göra ett litet experiment. Ska nu under en månads tid motionera regelbundet, inte äta något godis alls och typ, helt enkel försöka vara ganska sund! Känner att det helt klart vore på sin plats för jag känner mig så jävla sunkig atm. Känns som att jag borde få lite mer energi på dagarna för att kunna koncentrera mig, vilket jag har svårigheter med (tro det eller ej!) och så borde det göra att jag kan sova på nätterna, vilket jag idag inte kan!

Är så jävla trött på alla tjejers gnäll om hur dom inte gillar sitt utseende, men liksom, istället för att sitta där och tycka synd om sig själv med en Marabou som sällskap, kan man ju göra nått åt saken! Så, det är vad jag nu gör!:)


The lord of the rings

Detta måste ju vara tre av de absolut bästa filmerna i världshistorien, åtminstone enligt mitt tycke. Kan se dem om och om och om igen för de är ju såååå BRA!
By the way, bilden fotade jag med mobilen nu, för jag sitter atm och kollar på den sista i triologin. Därav den så sjukt snygga bilden, hehe.

Aha fast ne, den vägrade ladda upp. Nåväl.


Jag tycker fan om fiskbullar.

Tänkte försöka mig på att skriva ett ordentligt, och händelsevis seriöst inlägg nu, efter att jag publicerat en del smått struntprat den senaste tiden. Känner mig fruktansvärt uppriktigt just nu, fast samtidigt precis tvärt om. En väldigt märklig känsla. Det är svårt att beskriva vad jag pratar om utan att det blir allt för personligt och jag känner mig inte bekväm med att göra en simpel blogg som varenda människa med internetuppkoppling i världen kan läsa som beskriver detaljer av mitt liv. Utvalda personer, okej. Men annars vill jag nog hålla mycket för mig själv.
Har ni känt någon gång att precis när allt som ni kämpat för och alltid drömt om går i uppfyllelse, så vill ni inte längre ha det. Att det var bättre när det bara var en dröm?
Hur som helst så är det så jag känner nu, för det här känns (ursäkta mig men det krävs bannemej ett hårt ord här) FAN inte bra. Det ska bli så underbart skönt att åka ut i skärgården i helgen (det här kommer låte lame, men jag bryr mig inte) och bara slippa allt, att få typ, vara ute i skogen där jag är helt ensam, och det inte förändras någonting. Det har sett i princip likadant ut i den skogen sen jag besökte den för första gången. Jag älskar den känslan. Att bara vara jag, låta helvetet bryta lös och allting bara få.. processeras. Utan menande och dömande blickar från alla ytliga jävlar. Jag skiter i vad ni tycker, och jag tänker vara precis som jag vill, om det slutar med att alla hatar mig, fine, det blir eran förlust, inte min. För det är så jävla bittert att behöva leva efter andras krav och åsikter, när jag egentligen tycker det är skit. Och jag har varit en vek sate som ändå ganska mycket, på mitt egna lilla vis dock, följt strömmen och hållt mina riktiga åsikter för mig själv, för att ingen av dom jävla fittorna brytt sig om något annat än vad som anses rätt och bra.

Liten kisse

Jag älskar min telefon så mycket, man kan verkligen göra allt!!!:D
Lekte nyss lite i photoshop höhööö


Dragonvale!!

Asså, är det bara jag som är beroende av dragonvale eller??? Det är egentligen jävligt tråkigt, fast beroendeframkallande as fuck. Så. Skaffa det så jag kan få gems så jag kan köpa coola drakar!!:D


Tyskaaa

Det r ganska så nice att ha låst in sina nycklar i skåpet så att jag inte kan hämta min bok och hänga med på genomgången av vad som kommer på provet, för jag har ju inte missat asmycket så att jag verkligen behöver hänga med, nejnej!:-) tur att jag har min söta lilla mobil!


Frukost

Mobilblogg nuråå! Älskar min nya iPhone4s för den är så toppensnäll mot mig. Och åå:)) måste liksom testa ALLT känner jag! Så nu har jag mobilbloggat också! Ligger i min säng btw, fast.. Ska gå och duscha nu för det är så jävla nic e!!;D


FRASSE - THE ALMIGHTY!

Jag vet att jag inte är världens bästa på att uppdatera, men ibland får jag små ryck!
Lovet är slut och det var ju då skola idag, vilket var... inte så segt som jag trott, dock flummade jag bort lektionerna så det kan ju varit därför, HEHE.
Har egentligen kartografiprov på onsdag men.. känner att.. jag prioriterar WoW istället. Vi levlade ju 15 idag så det är dungeons nu, vilket är riktigt kul. Så. Ja. Man får ju prioritera. Level 20 om fem bars så då blire MOUNT!
haha, världens p12-guild, men.. den är ju på perk 17 så det blir ju bara bra! p12-powe liksom xDxP lol

My d*ck is supersize

TJENNNAAAA, Lan i mitt hjärta alltså, kaffe å hela kitet. Är så sjukt jävla flummig just nu. Haha ÄLSKAR DET!!!!!!!

Warcraft 3 Trailer

Lan ikväll igen då dudes!
Bara att mitt wc3 inte vill fungera riktigt. Så ska dra till ELGIGANTEN och köpa ett nytt för 98 kronor, för.. det kostar liksom 98 fucking kronor haha. Billigt skit.
Asgay hahahahaha.

RSS 2.0