Kronjuveler

Är så sjukt taggad på piercingar och tatueringar just nu, vet en himla massa som jag skulle kunna tänka mig att ha. Att göra dem känns inte lika lockande, är verkligen riktigt mesig av mig och är livrädd för nålar. Rymde från labbet när jag skulle ta blodprov haha. Men jag klarar piercingar bättre, mycket bättre än sprutor. Antagligen för att man ju inte direkt tar sprutor av egen vilja, eller haha, inte jag åtminstone.
Gick ner till frysen nyss och skulle ta en av de två billys som jag köpt förut, fanns det någon kvar tror ni, NEJ DET FANNS DET MINSANN INTE! Blev så jävla sur haha, var typ 1 år sen jag åt det sist, så köpte jag dom för att, fan va nice liksom. Men nej nej, inte fick jag behålla dem inte. SCHYSST.
Så glad blev jag då.

Long time no see

Godkväll mina väldigt godtrogna läsare, har haft en neråtperiod ett tag nu som jag hellre lämnade privat, därav ingen blogg. Inte för att jag har så många läsare så att det gör något, men jag skriver ju hör för min egen skull så när det inte känns kul är det ju liksom ingen idé kan jag tycka.

Den senaste tiden har jag börjat umgås mer med världens finaste Olivia! Vi var till exempel på söder idag och shoppade loss på mellandagsrean, kom hem med minst 7 tröjor och en töjning till örat som jag dock inte fick i eftersom jag inte vågade trycka på, dessutom visade det sig att mitt hål var krokigt eller liknande så inte ens min vana syster fick i smycket utan att näst intill spräcka skinnet för att bana väg för ett nytt hål, det var en aning smärtsamt men nu sitter det en liten töjning där i vänsterörat! Är hemskt nöjd! Mest nöjd är jag dock med min underbara syster och hennes minst lika underbara
pojkvän som jag spenderade kvällen hos.

Nu är det sängen som gäller för min del med tanke på att klockan skall ställas på 09.03 imorrn, då jag ska upp och gymma.


RSS 2.0