Stillsamt

Man kan tro att ett inlägg från mig klockan tre på morgonen ska vara allt annat än stillsamt (som i rubriken, fattar ni!!!??) fast just nu så är det så. Har haft ett djupt samtal med en person som jag har blandade känslor för och startade kvällen med att vara väldigt väldigt arg på, fast som nu står väldigt högt på min lista. Sedan städade jag undan i stugan efter mina vänner och mig själv som lyckats stöka ner en hel del! Och när jag insåg att det var ljust ute tog jag en dyna och la mig på en bänk på altanen för att njuta av, jag vet inte, livet?

Det är konstigt hur lätt det kan tas ifrån en, dont u think?


Statistik

Det oroar mig när jag har väldigt få unika besökare men dundermånga sidvisningar, för då känns det som att nån har suttit och kollat sönder och hånat min blogg. För så brukar jag göra när jag är på ett elak humör haha. Bryr mig inte om ATT jag blir hånad, för jag skiter i vad folk tycker, däremot blir jag så oändligt nyfiken på vem/vilka som gör det, för jag tror knappast att random folk läser min pissblogg lol.
Så ah, det skulle förgylla mitt liv om jag visste sånt här. Bara för att då kan jag provocera ännu mer riktat mot just denna/dessa personer. He-he-he


Lets go to the mall

Återigen kommer ett sängliggar-inlägg. Bävar för tanken att ja måste cykla de fem kilometrarna hem till pappa och tvätta, som den kvinna jag är.
Lol är helt, tom. Och arg på blyga äckelfolk som inte vågar göra ett skit. Dom får väl vara det om dom vill men kom inte hit och förpesta mitt liv för jag vill leva. Träffa folk och uppleva saker.
- blir alltid lika rädd när brevbäraren kommer och knuffar in post i vårt dörrhål, är inte gjord för att bo i lägenhet så tur är det ju att ja har mitt mysiga landställe där ja praktiskt taget bor denna sommar.
Min mage låter


En helt ny nivå

Hey, här ligger jag i min enastående 105-säng med björkgavel och vita fluffiga tjejgardiner för. Kan verkligen inte förmå mig att gå upp, även fast jag vet att jag måste vara tiptop om mindre än en timme för midsommarfirande. Visst det ska bli mysigt och allt men ja är så äckligt trött och min säng, alltså, den finns inte ord som kan beskriva dess level av mysighet. Men det är helt klart en hög level, vänner.
Högtider är inte riktigt min melodi, det kanske blir det sen när jag flyttar hemifrån och påbörjar mitt eget liv men tills dess så passar jag nog på högtiderna.
Skulle mer än gärna ligga och slöa arslet av mig idag faktiskt, men jag har ju en liten släktskara som förväntar sig att jag ska vara där. Varför vet jag egentligen inte för jag tror inte att jag tillför så mycket till gruppen utan det är nog bara för att det ska vara så. Nåväl, slutklagat från min sida denna dag! (om inget oväntat inträffar)
Drömde inatt att jag vurpade rejält med moppen lol, tecken?


Svart keps Svart hatt

Nu mina damer och herrar är det sommarlov vill jag lova. Ska inom kort åka till min käre väns avslutning och sedan ska vi hoppa på första bästa buss tillsammans. Blir troligtvis skojjigt!
Har inte så mycket att säga mer än att jag har gått och förälskat mig i min svarta truckerkeps från carlings, nu har jag ÄNTLIGEN en keps och är alltså en fullfjädrad bonde. Känns otroligt bra.
Tack för mig.
Självfallet finns min svarta hatt kvar i mitt hjärta också, tro inte annat!

Här igen

Nu har jag förhoppningsvis inga läsare kvar för jag vill nästan inte att någon ska läsa detta, skriver mest för mig själv, för att det är så skänt att ventilera utan att få varken kritik/respons. Orkar bara inte att folk ska vara så.. jag vet inte.
Är helt emo atm, trots att jag nyss hade en asgrym grill-kväll med mina boys. Men kan inte riktigt vara glad när du inte bryr dig. För det suger.
Aja, ska väl sätta mig och fördriva tiden med ännu ett blyertsporträtt och förhoppningsvis lära mig något och bli snäppet bättre.
Kyss
Denna lilla bild har ja gjort, så ah. grattis till mig.

RSS 2.0