Eld och vatten

Önskar jag hade en massa spännande upplevelser att dela med er, mina trogna men ack så få läsare. Tyvärr så är detta dock inte fallet, då jag denna sommar spenderar så mycket tid jag orkar med att jobba och tjäna pengar till mitt artonde år, alltså nästa. Det är kul, men inte särskilt spännande. Just för tillfället njuter jag av att sommaren äntligen kommit och det fortfarande är en behaglig temperatur på min veranda i skärgården. Har tänt en brasa, FETT MYSIGT. Jag är så otroligt äckligt sjukt jävla avis på alla lyckliga slynor som åker iväg till USA ett år nu, som utbytesstudenter. Fy vad jag är avis.. För att ändå verka lite tuff, så lägger jag upp några bilder som jag ritat, det börjar ARTa sig ;);););)


P&L

En väldigt sliten tjej är idag hemkommen från endast en festivaldag, känner mig nöjd med mitt val att bara gå på fredagen och inte köpa biljett för hela festivalen, tänka sig hur sliten man varit då liksom.
Fast jag är inte bara sliten utan också helnöjd med det hela! Först och främst var det ju tokmysigt att vara med Olivia och Ebba i stugan i dalarna, men sedan var det ju verkligen så fruktansvärt mäktigt/häftigt/underbart/grymt/tokbra att se Markus Krunegård och Kent! Värt varenda spenderad krona!


RSS 2.0