Det bästa med tibble är vårt fina bibliotek

Jag är på bra humör nu, fast ändå inte! Lyssnar på metallica, och sååå. Var på gymnasiemässan idag bara för att, jag kände för det helt enkelt, går ju redan i gymnasiet men ändå, ville se mina kompisars spelningar där. Var det någon som var där idag och kollade på cybergymnasiets elever spela? För då såg ni dom helt klart, och dom var grymma!
Så, jag drog dit efter att Petter suttit och mjölkat mig på svar till samhällskunskapen, eftersom han såklart inte pallade göra uppgifterna själv. Snäll som man är ställer man ju upp, de skulle ändå göras.
Ni vet att Black Sabbath ska återförenas och göra en ny platta OCH en världsturné nästa år väl? Om inte så vet ni det nu. Hur som helst ska de ju spela i Sverige, och på en festival i England. Denna festival alltså, den är jag så fruktansvärt sugen på att gå på. Tänk er att först och främst åka ett gäng kompisar till England, sedan, som grädden på moset får man gå på festival och se Metallica, Black Sabbath, Asking Alexandria, Van Halen, MÖTLEY CRÜE och en massa andra superstora band och artister helt i min smak. Ni kan inte ens ana hur mycket jag vill gå. Det enda som står ivägen är föräldrar, hemska föräldrar som inte tillåter sådant. Förstå hur bitter jag skulle bli om mina päron bestämmer sig för att förstöra mina stora planer. Fy alltså.
Sedan, någon som inte kostar så mycket pengar och det knappast är troligt att jag skulle förbjudas, är ju We came as romans och Alesana i januari. Det längtar jag till.
Har jag nämnt tidigare om min faders kassettbandssamling som jag fick "överta"?
Hur som helst kommer dessa skönheter därifrån. Känner mig så oerhört RETRO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0