Fix you

Missade sista bussen igår, bussigt va? HA HA HA
Så iallafall slaggade jag på golvet hos min käre vän, och det var minsann en upplevelse det, fick fajtas med popcorn och dammråttor hela natten lång. MEN VÄNTA.
Så där.
Jag åt nyss köttbullar och makaroner för att jag var hungrig gott folk, men frukta icke för jag ska gymma på onsdag!
Sedan på torsdag blir det en somewhat transformation, fast ger er inga mer ledtrådar än så. Ni får helt enkelt vänta och se. Funderar en aning på att gå igenom tyskaglosorna som är tills på tisdag, för jag ska inte iväg än på en stund. Dock känns det sådär halv lockande, och jag måste ju faktiskt klä på mig lite mera anständiga kläder än mjukisbrallor, och kanske lägga en liten makeup och kanske, fixa till mitt hår som just nu är allt annat än fint. Men jag känner mig inte motiverad till det heller.

Hur som helst, igår var en bra dag för mig. Jag var först med Olivia och bakade pepparkakor och gjorde ett helt otroligt häftigt pepparkakshus, som ser smarrigt ut som satan. Inte för att han kanska ser så jättesmarrig ut direkt men, ändå!
Efter det så åt jag köttfärssås och tog bussen till Linus och Axel och Gustav. Vi flummade sönder i timtal och det resulterade i en massa knas. Bland annat en blogg oss emellan hehe. Det känns som om det även resulterat i en ihållande hosta för min del. Vilket jag inte uppskattar sådär supermycket.
Anyway..
Det är ett kilo lösgodis på detta hus, imponerande, huh?

Det ser så himla mysigt ut, liksom, julstämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0