Kalaspiller

Ni kan inte ana vilket bra humör jag är på ikväll! Känner mig nöjd, för att jag har studerat, varit ute och sprungit och lagat en god och nyttig middag. Sedan har jag fått mina magmuskler något så enormt vältränade på grund av en liten flicka som heter Jennie. Alltså..Herregud! Finner inga ord för hur wierd den flickan är, men det är så sjukt jävla roligt. Iallafall......... Det är idrottsdag i vår lilla skola imorrn, toppenkul!
Eller.. det vore toppenkul om det inte vore så att man är tvungen att klä ut sig, något som jag inte tänker göra för jag pallar inte lägga ner cash på det. Så därför ska jag inte vara med på fotbollen utan väljer istället att promenera till slottet med några kamrater.
Haha, herregud. Det är inte ett dugg långt dit det är det som är så roligt. Promenaden kommer typ ta 15 min, högst! Men vi ska stanna och fika, så mysigt inte sant?
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0