Fem sex sju

Idag är det en utmattad Linnea som sitter på andra sidan skärmen. Har ingen ork för typ något alls. Ändå har jag sovit.. ca 8 timmar inatt! Hur som helst så tycker jag det tyder på en trevlig gårdag, vilket det ju också var! Mycket flum, med film och pasta. Mycket pasta..
Har nyss slängt in en maskin med mörk 40, vilket innedär typ alla mina byxor. Har verkligen kommit efter med tvätten så idag får jag nog ha på mig ett par gamla beigea chinos, som jag köpte förra våren eller något sånt, länge sen var det. Eftersom jag har gått upp några kilon sen dess sitter de inte sådär jättebra, HEHE. Men jag gillar inte att ha tights, men det är den enda alternativet. Så vi får se hur det blir. Ska torka håret, sminka mig och göra mitt bästa för att pigga på mig lite, innan det är dags att välja. Så jag har rätt så gott om tid på mig. Dock lutar det just nu åt tights haha, för idag ska jag kolla på film, då vill man ju ha något mysigt på sig.
Läste just det jag skrivit, och man märker hur trött och oinspirerad jag är, sitter och pladdrar på om mina tights. Haha herregud.
Gillar de här bilderna, hehe, inte för att de är speciellt proffsiga eller
något extra så, men jag bara gillar dem. Tog dem på landet, och satan
vad jag längtar dit just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0