Kebab

Alltså, jag gillar inte att blogga på datorn längre, för jag har liksom alla mina bilder på telefonen. Men aja. Var så jäkla härlig dag i skolan, började 9.20 med historia och sen var det mentorstid i typ 30 minuter, sen fick vi gå hem! MAn bah: tack! :DD:D
Dåsa åkte jag med det lilla pendeltåget och den lilla bussen raka vägen hem och mötte min syster, sen drog vi ut och övningskörde och fan va jag är GRYM! Parkerar och backar som en gud. Som om det vore något att skryta med liksom. Men jaja. Seeeeeeeeen.... Så diskuterade jag och Olivia om det finns vilda hästar och kossor eller inte, för fan. Jag har aldrig hört talas om en vild kossa. Och fan, inte vilda hästar heller nu för tiden. Vart har dom tagit vägen kan man ju undra, för dom lär ju inte ha liksom.. fötts i fångenskap från början.. ELLER??!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0