I lågor

Var på in flames konsert OCH signering igår och om det inte vore för att jag inte fick tag i ståplats och min bästa vän vägrar prata med mig, så skulle det varit svårt att slå den kvällen. Insense som är ett norskt band spelade först och dom var helt okej, sedan spela rise to remain som var helt klockrena live! Sen ghost, som ju är coola, men jag vet inte.. Man vet inte hur man ska reagera till ett så.. Lugnt metal-band som sjunger lite på typ, latin, och är utklädda till "spöken" och är satanister, men det var ändå coolt. Sen trivium som ju är bra. Till sist körde in flames en helt jävla underbar konsert! Haha Anders fridén (sångaren) är ju så skön. Satte sig ner i skräddarställning mitt i spelningen och bah snacka skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0