Grön.

Har bestämt mig nu för att förbättra min livsstil en aning och samtidigt göra ett litet experiment. Ska nu under en månads tid motionera regelbundet, inte äta något godis alls och typ, helt enkel försöka vara ganska sund! Känner att det helt klart vore på sin plats för jag känner mig så jävla sunkig atm. Känns som att jag borde få lite mer energi på dagarna för att kunna koncentrera mig, vilket jag har svårigheter med (tro det eller ej!) och så borde det göra att jag kan sova på nätterna, vilket jag idag inte kan!

Är så jävla trött på alla tjejers gnäll om hur dom inte gillar sitt utseende, men liksom, istället för att sitta där och tycka synd om sig själv med en Marabou som sällskap, kan man ju göra nått åt saken! Så, det är vad jag nu gör!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0