Whats the point

Blir lite av att jag spammar med inlägg ikväll, men det är bara för det är så jädrans härligt att låta orden flöda!
Skiter fasiken fullständigt i vem som läser detta, eller om någon ens gör det haha. Det är bara så himlans mysigt att skrivaaaa.
Sitter och kollar igenom min externa hårddisk där jag har alla mina tusentals bilder och inser dels hur många saker jag saknar. Min gamla kamera haha, mitt hår(!), Alex ♥, sommaren och massamassamassa annat joks.
Åh. Fast kameran är trasig, Alex hatar mig och tiden går ännu inte att vrida tillbaka. Så jag kan ju sakna allt hur mycket jag vill, kommer ändå inte göra någon nytta. Känns askult.
KOLLA VILKEN UNDERBAR FÄRG! (på en underbart snygg brud, oh yes)

Kanske inte specifikt saknar en bålgeting, eller vad det nu är, men det var sommar och det var på landet!

Åh, RIP min älskade lilla digitalkamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0