Rosta i fred

Det var matteprov idag och FAN VA JAG ROCKADE PROVET! Klarade varenda jävla uppgift tror jag, och shit vad det trillade ner poletter i huvudet mitt och pennan glödde! Detta kanske inte är något att vara stolt över dock hehe, eftersom jag läser matte 1b i den långsammaste takten du kan tänka dig. Åh det är så himla tråkigt att läsa sådan matte som inte utmanar. För då skiter jag i det, men efter mina snack med syven/rektorn så har jag fått ny motivation och skärpt till mig. Man har ju faktiskt bara en chans i varje kurs och det skulle ju inte vara så lyckat att behöva gå komvux bara för att läsa in matte. Så ja, jag tar det här nu!

Absolut ingen kommer nog hålla med mig när jag säger att Megadeth är så sjukt bra och att Dave Mustaine är en av de coolaste personerna som lever (med nöd och näppe heh, han har ju trots allt varit död i 5 minuter eller så).
Vore sjukt häftigt att se dem live, trots att inte Dave kan sjunga för fem öre längre den nerknarkade thrash-rockaren. Känns lite lagom jobbigt att jag inte började uppsaktta mer "klassisk" rock eller vad man ska kalla det.. Megadeth, metallica, slayer och gänget förrän nu. För jag missade ju the big four som inte alls var för länge sen. Som sagt, lite lagom jobbigt.
Känner att min musiksmak är sjukt splittrad, för ena dagen hyllar jag indiepopparen Markus Krunegård och nästa Thrashens kung (tycker jag..!) Dave Mustaine. Imorgon kanske ni kan vänta er ett inlägg tillägnat snoop dogg. Fast.. jag skulle inte tro det. Just där känner jag inte att jag kan hylla så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0