Många som har missförstått

Orkar verkligen inte resa på mig och gå sisådär 3 meter för att hämta sladden till iphonen för att lägga in nya bilder och så vidare på datorn. Ligger hemma och är sjuk förstår ni... fast JO! Måste hämta sladden så jag kan visa dom ultrafina bilderna jag snapade på grymma Markus Krunegård i onsdags.
Trots att jag blev blixtsjuk samma morgon som denna underbara man skulle spela, stapplade jag mig med bestämda steg mot den skola där jag spenderat 10 år av mitt liv för att möta upp finaste Olivia, grymt skum upplevelse får jag lov att säga, det blir så absurt på något vis. Allt ska vara så fint, liksom, en lärare som jag hatat hela grundskolan och som delade mina känslor kändes det som, en riktig bitterfitta, hon kände igen mig och var gladare än någonsin och så ÖVERDIRVET intresserad av vad jag höll på med nu för tiden osv, vi som var så sjukt tajta under grundskolan, host host.
Hur som helst så var jag och Olivia inom kort på plats på bengans och stod förväntansfulla vis "scenen" som dom satt upp när helt plötsligt en man i svart hood-tröja slinker in genom dörren, det enda man ser av honom är en gyllenbrun hårtest som sticker fram under luvan. Ingen märker riktigt utan alla blir sådär... *var det han..?:o* och yes, det var misann Markus Krunegård i egen hög person som gled in. Helt sjukt häftigt!
Hans lilla spelning bjöd på hela 4 grymt bra låtar från nya skivan som både jag och Olivia fick (köpte haha) ett signerat exemplar av tillsammans med en pin och lite småprat med Markus. Åh! ♥
Att det sedan regnade gjorde helt klart dagen bättre, har en obeskrivlig förkärlek till regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0