Långsamt

Har tryckt i mig 3 påsar popcorn, fast marcus hjälpte mig. Var på gymmet idag och köttade verkligen livet av mig på idrotten, så jag tryckte i mig dom med all rätt. Popcornen alltså. Det finns typ ingenting som är godare än popcorn, men smör och salt på. Åh!
Man börjar ana mina biceps också hörnii!! Är så sjukt taggad på att inte vara svagast i universum med gäddhäng till fotknölarna. Så det blir strikt träningsschema framöver, men jag tänker inte bry mig om vad jag äter, för mat är förjävla gott och livet är för kort för att gå miste om det. Träning är ändå så kul så på den fronten känns det inte som att jag offrar något heller.
Pappa köpte nya penslar och fem stycken canvasdukar till mig idag, om TVÅ dagar ska jag få se Markus Krunegård i egen hög person för andra gången i mitt liv och min förälskelse är liksom, under kontroll haha. Så det går bra nu kompisar.
Om inte så många dagar kommer min bobhund t-shirt ramla ner i brevlådan också haha och jag ska inom loppet av några dagar träffa en vän jag haft i snart två år över skype, i verkliga livet! (Han är från kristianstad) så min skåne-level är på topp! Folk kan säga vad dom vill, men riktigt jäkla bred skånska är något av det mysigaste man kan lyssna på, man kanske inte förstår vad som sägs, men det kvittar haha.
Om jag har riktigt tur, så kommer antagligen jag och mor min gå och se Spamalot, med Johan Glans i en av huvudrollerna. ÅHHHHH, VÅREN ÄR SÅ GRYM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0