Jag fyller snart sjutton, sa Cecilia Lind

Inget går upp mot Cornelis Vreeswijk, tycker jag minsann.
Har lyssnat ut ett tiotal låter nu på spotify medan jag klottrade på mina enhörnigar haha. Så eftersom jag är ett fattig jävel som har givit fasen i att köpa Premium så blire inge mer Cornelis denna afton.
Fast jag lovade ju mig själv att jag skulle läsa historia när jag var klar med enhörningarna, så då behövs inte Cornelis. Tur det.
Har börjat rita på ett så jäkla härligt vis, kanske inte blir särskilt vackert (det är ju en smakfråga) men det hjälper till att få ut så mycket ilska hah, något som jag är i stort behov av. Finns så sjukt mycket jag blir arg av så får det ligga och koka upp ordentligt. Det är inte så kul för den stackare som det sedan går ut över (oftast mina offer till föräldrar, framförallt lilla pappa, förlåt ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0