I want you to do me

Har grymt med ångest för att jag wastade hela lördagen med att sova till klockan 4. Fett ovärt att bara sova bort sin lediga dag. Fast det var ändå ganska så värt.. Med tanke på anledningen till detta.
Sitter här och diggar till Royal Republic (like old times) i min supermönstrade jumpsuit. Försöker hålla humöret på topp trots att resterande del av denna lördag kommer suga pung, för jag har inget liv så jag har absolut ingenting att göra. Så det suger ju. Som grädde på moset kan jag inte ens njuta av att ha huset för mig själv som jag brukar kunna. För pappa bestämde sig för att vara hemma just denna helg. TJOHO!
Btw, ni måste hålla med mig om att Adam Grahn (sångaren i rr) är riktigt jäkla dundercool. Speciellt eftersom dom just turnerat i Australien med SLIPKNOT och SYSTEM OF A DOWN! Inte ett dugg sur att jag inte bor i Australien.. inte alls.
Kolla in ögonen på den rackarn. Raawr, vilken pudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0