Do you even know what a wawa is?

Tänkte att jag skulle skriva några rader efter en och en halv månads uppehåll, bara för att jag fått önskemål om detta. Känner mig dock fett patetisk med min otroligt få läsare och obefintliga kommentarer, men vafan. Bryr mig inte.
Vet inte riktigt vad jag skall skriva om dock, får panik i mitt hus för att bror min har flyttat hem och förstör min ordning och så vidare, tycker ioförsig att det är rätt mysigt att ha någon att äta middag med och att det är någon hemma när jag kommer hem på kvällarna. Men som sagt, min ordning och tydligen även min kyckling försvinner. Extremt irriterande måste jag säga.
Var med pappa och köpte en klädstång som jag sedan insåg var alldeles för liten för att kunna bära upp alla mina plagg. Var tvungen att köpa den för att min underbart fina klädkammare blivit ockupperad av broderns grejs, så det känns ju nice. Men lever med det för det är som sagt mysigt att han är hemma också!
Är ändå ganska nice att skriva av sig på den här grejjen för då får jag upp flytet lite, har knappt kunnat skriva arbeten på ett tag nu, kan liksom inte börja och DET ÄR JU INTE SÅ NICE ALLS FAKTISKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0