Always

tjoflöjt.
borde verkligen plugga historia just nu och jag förstår egentligen inte varför jag inte gör det för det är sjukt intressant med Förintelsen och världskrigen. Fast. Jag fastnade vid min lilla kamera som jag var så missnöjd med förr. Men jag har ändrat mig lite, för jag lekte massa med den nyss och upptäckte nya inställningar och sätt att använda den och så. Inte för att jag påstår mig vara duktig på att fotografera, har ingen känsla för konst riktigt tror jag. Jag och min mormor kom fram till det i höstas när vi var på fotografiska att ingen av oss riktigt förstår oss på konst. Åh, mormor ♥
Blev dock riktigt jädrans taggad på att klottra ner några små enhörningar haha, lyssnar på Erasure-Always mihihihi.
Så.. när jag har gjort det, DÅ skall jag sätta mig och läsa i historieboken en stund.
Tog bilder på typ allt random skit jag hittade i mitt rum haha, så. Sånt där har jag liggande i rummet mitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0