You said you would die for me, what are you waiting for?

Slutade 10.40 idag vilket inte alls var helt fel, kändes himla rätt faktiskt. Sen så drog jag till coop och lämnade in mitt CV. En tjej som jobbar där hade också rött hår och piercingar och hon gav mig massa tips och var verkligen hur gullig som helst. Håller tummarna som sjutton att jag får jobb där för jag är i stort behov av pengar om jag och Marcus ska komma iväg till England i sommar och det var ett av mina nyårslöften, att komma dit så det här är ett steg på vägen. Har mjukisbrallor på mig och ligger på sängen och slappar för att jag verkligen känner för det. Ska ta mig till gymmet senare, när mamma har slutat jobbet så jag kan ligga här med gott samvete tycker jag. Kollade nyss klart på Tusen gånger starkare och jag måste säga att jag gillade den som fan. Helt sjukt va sant det är, vissa saker iallafall.
Hur som helst, nu ska jag kolla på en till film, vad det blir kan man aldrig veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0