You better shake shake shake your body

Har en ny favoritlåt som jag inte kan få nog av. Adept - the lost boys är det jag talar om. Åh vad den är bra. Texten kanske inte är den mest, mysiga.. Men den är ändå bra hihi. Är så sjukt glad att jag snart kan hämta ut mina och Marcus biljetter till deras konsert för det ska bli så jävla kul. Ser fram emot det som fan och taggar ordentligt.
Köpte fyra nya pennor idag för totalt 100 SEK, hade aldrig fallit mig in förr, för liksom.. Pennor.. Men jag vet inte vad för slags ryck jag fick idag. Hur som helst (och ointressant nog) är det tre stycken kalligrafipennor i olika storlekar och en 0,5 mm tunn/tjock penna, som är typ.. för linjer och sånt.

Har varit en duktig flicka och pluggat på samhälle och tyska, i vilka jag har prov på torsdag. Fast samhällsprovet är ett seminarium, vad nu det innebär.. Borde verkligen läsa klart min boken snart, med tanke på att den egentligen skall lämnas tillbaka imorrn men jag måste ju ändå låna om den för att kunna ha med den tills vi ska redovisa den. Men alltså.. Den suger verkligen kuk. Ursäkta ordvalet.
Doodlade lite med mina nya pennor hihihiihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0