Pulse of the maggots

Just nu önskar jag att jag hade massor av pengar för jag är jättesugen på att handla kläder. Verkligen jättejättesugen. Det brukar typ aldrig hända. Skulle inte heller vara fel med lite sommar och kanske en kropp fin nog att bära upp de kläder jag vill ha, men hey, jag har börjat träna (och så fort jag är frisk så jag kan äta igen så kommer jag fortsätta, belive me) så det kanske inte är omöjligt.
Det är jättekallt i mitt rum och jag har bara hotpants och en t-shirt för jag tänkte ta ett fotbad men sen fastnade jag framför datorn hehe. Mitt hår är blött också så det gör att det blir ännu kallare.

Fick hem ett brev med posten idag som var från sjukhuset - utskrivsdatum 12-01-2012 - där dom kallade mig den 11-01-2012. Nu visste jag ju om den här tiden eftersom dom på vårdcentralen ringt och förvarnat men liksom, är det ett skämt eller? Skickar ut kallelsen så den når mitt hus två dagar efter jag skulle varit där, gg.
Det var ändå helt världelöst att jag drog dit känns det som för dom hittade inte ett skit. again - gg.

Använde nått cp-program som gör collage helt automatiskt, resultatet blev ju inte direkt bra så ni behöver ju inte ladda ner det själva haha, men jag pallar verkligen inte photoshop och sånt. Har för lite tålamod.
Hur som helst, vill ha allt det där + massssaaa mer saker hihihih.

modekungen.se
carlings
runwaydreamz
drmartens
topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0