Make some fucking noise

Hej vänner.
Känner mig så jäkla poppis så det är helt sjukt, min systerson (hon är inte hans riktiga mamma men w/e) var här på middag igår och han blev så jävla glad när jag kom ner för trappan. Ögonen lyste upp och med världens leende kommer han springande och kastar armarna om mina ben och bah: LEAAHH!
åh va han är underbar!
Sen var jag hemma hos dom ikväll och lekte lite med bilar osv, sånt vanligt stuff ni vet.
Dansade gjorde vi också, haha.
Bytte även från 1,2 mm till 2mm på töjningen i örat, fast det gjorde jätteont hihi :(
Jag är väldigt väldigt mesig av mig och min smärttröskel är väldigt låg, så var inte rädda om ni är sugna, för mina kompisar tyckte inte det gjorde ont!
Men nu hör jag karameller som blir upphällda i en skål på nedervåningen, måste skynda innan allt är slut!! Hejsvejs.
Ska lätt töja såhär mycket. Bryr mig inte om att rekordet (kanske bara i sverige, vad vet jag) är 140 mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0