Jag gillar inte..

Är tillbaka på hemmaplan igen vilket känns toppen. Fast ändå inte. Mår illa som en råoljad kamel och har typ kramp på två små ställen i magen. Fy.
Gillar inte mitt hår för det är rosa. Jag gillar inte frisörer för jag har nästan bara dåliga erfarenheter från sådana. Usch.
Jag gillar inte dipp (jag är ledsen för detta jennie men det kan inte hjälpas) för det är äckligt och kallt och surt och bläigt.
Jag gillar inte killar som är tysta, inte människor som är tysta överhuvudtaget men ah, just nu pekas det ut till två speciellt tysta grabbar. Fy på er för er tysthet.
Jag gillar dock Markus Krunegård för han påminner om saker som gör mig glad. Jag gillar även regnet för det får mig att tänka på världens bästa människa. Jag gillar turkos för det är en glad färg.
Jag gillar friheten i att inte planera samtidigt som jag avskyr den då jag känner ett behov av att få ut så mycket som möjligt av livet.
Jag gillar att åka buss länge för känslan att jag kommer långt bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0