Det var en gång

Idag äntligen fick jag min nya kamera, har varit så sjukt taggad medan batteriet laddade och kunde verkligen inte bli mer otålig, så laddar det klart och jag får igång kameran. Fy fan vilken besvikelse. Hade ju testat den i affären och läst några recentioner men vilka inställningar jag än testar så suger den ju. Och man kan inte byta den. gg.
Står att det ska finnas ett antiblur mode för att man ska kunna få riktigt skarpa bilder fast det är mörkt och det lät ju bra, funkar det? självklart inte. Iallafall inte för mig. Hatar verkligen att min gamla kamera är trasig, skulle kunna vika ut mig för att den ska funka igen. Älskar min gamla kamera.
Det som jag heller inte gillar med denna och typ alla andra kompakta kameror är att det verkligen inte står någonting annat än helt idiotiska saker i instruktionsböckerna. Mammas systemkamera kan man ju få ut jättemycket av att läsa instruktionsboken och där är det verkligen en bok. På denna så står det typ hur man sätter i batteriet och hur man ändrar datum. Fan va nödvändigt.
Fast den kanske är bra i dagsljus, men det är ju min iphone också så... ÅÅH är så JÄVLA missnöjd.
Kolla, bilderna är ju helt oskarpa och fula. Och tro inte att det är för att jag är darrhänt för jag har verkligen fått kämpa för att stå still och ändå är dom helt stolta över att den har asbra image stabilizer. jojo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0