Den som vet

Har hunnit med en hel del idag tycker jag, gick upp i ottan och färgade håret. Det kommer kanske en bild eller två någon dag i sänder. Det blev inte direkt bra tycker jag och frisören valde en annan kulör än den hon använde förra gången, vilket förvånar mig enormt! Undrar hur om hon märkte det själv...
Förra gången blev det supermegaultraröd typ, åt det.. Orange hållet kan man säga, helt lysande. Idag var hon (Lotta, som jag tror frisören heter) på ett annat humör så hon valde en lite mer rosa nyans, jag gillar det icke!
Sedan åkte jag tåget till Gävle, vilket tog sin tid och var packat med folk hela vägen, så brukar det minsann inte vara. Hur som helst, väl i Gävle möttes jag upp av min goda vän axel och hans mamma och så körde dom hem mig till sitt hus. Där hade dom bytt skåp i hallen märkte jag direkt, men annars såg det likadant ut som i augusti när jag var här sist. Intressant va?
Vi har spelat halo och det sög. Imorrn blir det andra bullar dock för då baskemej ska vi till kungsberget och åka slalom (hahahaha) ! Eller.. Jag som är lite extra Cook ska fladdra omkring med mitt rosa hår på en snowboard. Det har jag längtat efter att få göra! Hoppas det blir lika awesome som jag tänkt mig. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0