Aktersnurra

Det är lördag och jag är helt sjukt sugen på godis! Vi har choklad hemma men.. mår så illa så det är jag inte sugen på. FML.
Måste läsa klart boken "fjärilen från Tibet" tills på tisdag, för det är då vi har svenska om inte schemat är annorlunda men jag kan verkligen inte förmå mig att fortsätta, den är verkligen helt kass. Det är meningen att den ska vara läskig och av kommentarerna eller vad det nu är på baksidan från tidningar så verkar det som om dom sket på sig när dom läste den för den var så läskig men jag har kommit 90 sidor och ännu är den helt.. lame. Det beskrivs en massa blod och gore-igt men det blir bara så fruktansvärt fånigt när man vet orsakerna till det. Det handlar typ om hus som byggs om och människor som är RÄDDA för husen. Alltså.. Okej... Sen är det någon slags maskin gjord på kroppsdelar och så är det någon slags.. "strålfolk".. jösses.. Den som skrivit boken verkar helt skruvad och typ.. jag vet inte. Bra är det då rakt inte iallafall.
Bör städa mitt rum strax (hej jag har inget liv för jag är hemma och städar mitt rum på lördagkvällar) för några kompisar kanske kommer hit imorrn och glor på film. Får se vad som händer.
haha, ser helt "drömmande" ut. Är helt seriös också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0