Bring back time

Hej vänner, var ett tag sen jag var här nu känner jag. Men har liksom inte haft lust att skriva förrän nu när skolan kommit igång igen och jag kommit in i "vardagen". Då kommer skrivsuget smygande så här sitter jag nu. 
Har blivit helt galen i det här med second-hand och vintage (hej hipster). Även det har kommit smygande så man märker liksom inte att man är beroende förrän man är helt inne i smeten, känner mig som en heroinmissbrukare, för jag skulle aldrig kunne ge upp secondhandshopping! Ingen sak är den andra lik, allt är billigt och unikt. JAG ÄLSKAR DET! 
 
Köpte idag tre skivor à 40 kronor; Metallicas "st.anger", Bob hunds "omslag: Martin Kanin" och TSOOLs "behind the music". SÅ NÖJD 
Passade även på att inhandla en plåtburk (hahahhaha vad fan ska jag med den till) från när eldkvarn brann som jag nu har ställt blyertspennor i. Sen två svinfräcka halsband också, ett med elefanter! 
Allt detta gick tillsammans på 200 kronor jämt. FETT MED NÖJD 
 
 
Fotobombar lite nu också eftersom jag inte varit här på ett tag, lite konst får ni att glufsa i er med era hungriga ögon. Varsågod. (fett najs kvalle på mobilbilder, det blir dagens tumme upp........)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0