Morotsstavar är smarrigt

Kan inte förstå att det fortfarande är folk som dagligen klickar in sig på min lilla obetydliga blogg. Fast det är ju kul, i guess. Ligger just nu i min säng och äter morötter och försöker komma undefund med lite olika inställningar på kamerajäveln. MEN ÄR DU INTE I SKOLAN FLICKA LILLA? Undrar ni då, och nej det är jag inte för vi har naturkunskap och jag tål inte läraren i det ämnet så jag struntar helt enkelt i att gå på dessa lektioner. Låter dumt, och det är dumt. Men jag är dum. Fast det är meningen att jag ska hänga med ändå men eftersom den envisa läraren och envisa jag inte kommer överens så vägrar hon dela med sig av de filer resten av klassen får och därför kan jag icke hänga med i undervisningen och på så vis examineras iallafall. SYND.
Strax ska jag hoppa på tåget tillbaka till skolan och vara närvarande på engelska- och sämhällsundervisning. Helt ok. Är verkligen sista chansen denna lektion att göra klart ett arbete om EU för det skall nämligen lämnas in och redovisas imorrn, själv har jag knappt börjat. Trots detta oflyt och bristen på engagemang så går det redigt bra för mig, har fått A och B (vilket motsvarar MVG och MVG-) på alla prov och inlämmningar den senaste tiden. Förstår icke hur detta gått till men jag är glad ändå.
Har sovit första natten i vår nya lägenhet inatt, kändes oväntat bra. Fast kunde inte riktigt somna igårkväll så var tröttare än en flodhäst som rökt på. Men så är det ju.
Tog lite bilder och så på mitt rum men.. har glömt sladden till kameran hos pappa så kan icke lägga upp dom TYVÄRR! Får bli lite "jag-längtar-till-sommare-så-jag-lägger-upp-gamla-sommarfoton".
Rubbet är från midsommarn 2010 så ni vet alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0