Det vi har är på låtsas

Gick tydligen tillbaka till skolan helt i onödan så det känns ju kult.
Och nu sitter jag här och försöker göra klart mitt arbete.. men det går inte så bra. Finns så mycket som stör, dessutom är jag redigt otaggad på att skriva det, fast är en bra bit påväg och det måste bli klart ikväll. Känner ännu mer press eftersom att jag ska se min bästaste vän ha "konsert" på sin skola just ikväll och verkligen inte hinner det. Men vad gör man inte för sin andra halva?
Är hungrig också... fast måste vänta typ 2 timmar till innan jag kan äta någonting. ÅÅÅHHHHH.
Är så grinig just nu. Blö.
Har på mig den här tröjan nu, vill ha det där håret och vill vara på det där stället. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0