Tjenixen

Nu råkade det bli så att jag inte somnade särskilt tidigt alls igår, men upp skulle jag klockan 8. Duscha - Svenskalektion.
Sen biologi, då vi faktiskt inte gjorde något speciellt, några skulle följa med Jens ut och kolla på de 20 träden vi har i läxa. Men sen mina vänner, då blev det, efter lunchen såklart, ÄPPELPLOCKNING för trädgårdseleverna, i 3 timmar. Ganska så kul har jag hört.
Fast ne.
Det var jävligt tråkigt måste jag erkänna, ursäkta franskan. Dessutom åt jag så sjukt många äpplen, och varje tugga stötte jag i piercingen. Skönt skönt. Dock är det jävligt gott med äpple som man plockar direkt från trädet, det är helt sjukt vad det är smarrigt!
Sedan gick jag och grabbarna i min klass till gymmet och tränare lite, kände mig dock bäst av alla, för fan vad jag pressade alltså, priset man får betala är dock att vara näst intill totalt stum i armarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0