Multimiljonär

Som det stod i förra inlägget, (som nu är under detta..) så ska jag ägna mig åt att lägga upp lite bilder, tyvärr har jag inte tagit allt för många eftersom min kamera är trasig och min iphone är störd och seg som en kamel på droger.
Sitter just i detta ögonblick och lyssnar på wonderwall och det är ganska nice, har Oasis-feber om någon ville veta :)
Jaja, BILDER!
Detta var förra veckan då Markus fick för sig att vi skulle färga mitt hår limegrönt och.. detta blev resultatet, en touch av mögel. Snyggt!

Detta är när jag i fredags hade traktorkörning och skulle testa att backa med släp, vilket är sjukt mycket svårare än det låter faktiskt. Att bara köra framåt (fast slalom) var nog svårt! Jesus.
Dock gör jag det med stil, då är det sexigt ändå höhö

HAHA! Min söta dubbelhake min tillsammans med min bliviande man äpplet Josef. Undrar varför alla på hela internatet tycker jag är konstig.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0