Ironman

Det ljusnar för er kära läsare!
Kom på att jag har utmärkta bilder från när söta lilla Emma färgade mitt hår i onsdags, fast vi hade inte färg så det räckte riktigt, så det blev kanske inte det mest utmärkta resultat man kan önska, men det blev bättre än det var innan, vilket ju helt klart är önskvärt när man färgar sitt hår. Har inte bild på resultatet, men det får ni visualisera er själva hehehe (6)
Just nu så sitter jag och lyssnar på city and colour som kommit otroligt nära mitt hjärta. Trots att många låtar har en väldigt dyster ton. Men just 'The girl' är riktigt bra, det måste ni väl ändå hålla med om?
Fick, för första gången sen den 16 augusti hem min hårinpackning och det värmer mitt frusna hjärta, för just den röda färgen bleknar så snabbt så det känns livsviktigt för min ekonomi om inte annat att använda hårinpackning som stärker färgat hår. Haha. Vilken tönt jag har blivit på senare dagar. Sådant där kunde jag ju inte bry mig mindre om förut, men men. Nu är det såhär det får bli!
Nu är det så att jag är lite smått kär i mitt röda hår, men det skulle ändå vara spännande att göra det blått, eller att färga underhåret svart, eller.. hela håret svart kanske! ÅÅ, jag gillar förändring!
Haha, Emma hittade ingen toffs så hettan från hennes blondering fick
bli substitut.

Sötaste Emma blandar blondering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0