Energikungen har återkommit.

Shoho, min helg är ganska så grym om man säger så! Lollo och septum idag på förmiddagen, nice ofc. Sen pratar man ju med Matt ganska regelbundet och han är ju bara så sjukt charmig haha, därför blir man glad :)))
Ikväll ska jag spendera 30 svenska riksadeler på något så himmelens underbart, powerking! Och vara ute och flumma med Linus vilket alltid resluterar i en massa skratt och sådant trevligt. Höhö, 6 st powerkings kommer ju inte heller göra mig ledsen och trött direkt! SÅ DET BLIR JU GRYMT!
Sedan, imorgon kväll, dåååååå kommer min lilla söta Lollo hit och sover. Så som sagt. En toppenbra helg helt enkelt.
Tokiga Lollo har anfall, typ. haha.

Jag 'hjärta' powerking.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0