310310310310310310310310310310310310

Det lönar sig att ha 310 poäng i byxfickan gott folk. Sedan att ha en underbar ex-mentor lönar sig, även det. Säger inte mer än så förren allt är klart hihi.
Nu ska jag borsta tänderna, sedan ska jag kanske göra popcorn och helt klart mysa ner mig under täcket och kolla på gamla Johnny Depp filmer, eller kanske nått av Tim Burton... ELLLER Sagan om ringen helt enkelt.
Apropå det så skulle det vara jävligt coolt att ha "One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in the darkness bind them" någonstans. Exempelvis som bakgrundsbild på sin laptop, inte för att jag har det *visslar* men det vore jävligt coolt. HEHEHE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0