What if I say

Har skrivit ett utkast till en killer-debattartikel idag, oh yes. Handlar om något så otroligt intressant (eller?) som energikällor. Fast realizeade just att jag har ungeför 60 sidor i matteboken att jobba på tills provet om är snart, har en engelska-uppsats att skriva, ett samhällskunskapsprov om regering och riksdag, ett geografiprov om.. kartografi eller nått shit, svenskaprov om dialekter och slang.. öhm... det var nog "bara" det. Just det, historieprov, eller hemtenta på 6-12 sidor sammanlagt om medeltid/romarriket/tiden där ikring. Så jag har ju att göra helt enkelt!
MEN, nu ska jag åka till nått centrum med min moder och handla lite kläder hihi.
Hej jag har fräknar. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0