Klockan: 20.00ish (Utkast)

Jag hatar mig sjölv för att jag tog kort på min kladdkaka, hatar även mig själv för att jag skickade den till Linus och han envisas med att skicka tillbaka den så man blir ju förhelvete supersugen på kladdkaka 24/7. Otroligt irriterande guys.
Sedan råkar det vara så att lanet igår har gjort att jag idag är en riktigt trött liten flicka.. Ganska nice att bli väckt av en klarvaken sprudlande Linus klockan 10 på morgonen, jaja. Även om jag flummade ordentligt och skrattade kollosalt så var det inget höjdarlan, i gejmingsynpunkt, fast det blev några timmar css iallafall så jag fick äga ut en massa boys, vilket ju alltid känns bra. Speciellt när man sitter i samma rum alt. ett skypesamtal med dem och kan höra hur de reagerar, det tycker jag är underhållande hihi!
Nåväl, vi kollade på typ anime eller vad det nu kan tänkas heta, sån där, japansk tecknad serie, som sög. Sen traskade jag till bussen och åkte hem, duschade, åt risifrutti och hoppade upp på min gröna springare och trampade iväg till systers lägenhet och agerade lekledare för hennes tvååriga son som av någon anledning tycker att det är extremt kul att bli jagad fram och tillbaka - i timmar.
Detta tillsammans resulterar i en trött chey. yesyes.
Vid vägen (By the way) så fick jag en kartong med uppskattningsvis 150 efterlängtade dvd-filmer som nu förgyller mina två bokhyllor. Det gillar vi!
And here comes Marcus och Gustav så, c u later guys.
Måste ha värmeljus i mitt rum för att det är så jävla kallt.

Taggad brud punkt com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0