Sjung sånger för mig på radion

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nuuuu, men. Jag är inte på humör haha.
Var som jag sa igår, på vårdcentralen imorse och hon skrev ut nån medicin men med orden, "jag vet inte riktigt vad det är, men det verkar inte allvarligt, men du kan ju testa de här pillerna om du vill" ääh.. är det jag som är läkare eller?
Det var några gula läskiga kapslar, linus öppnade en och det var typ, myrägg i, eller råttgift eller nått. Såg iallafall asäckligt ut. Jag vill inte äta dom haha!
Tänkte ta bild men, nej.. för dom är i karta. Vore kuligare om dom låg i en burk, en sån orange liten som alla piller-burkar är i amerikanska filmer!
Har iallafall förflyttat mig hem till min fader OCH NEJJ!"!!! Jag glömde min favoritpenna hos mamma så nu kan jag inte ritaaaa!!! FML (måste ju hänga med i fjortistugget :-) )
Hahaha kolla underarmarna på gossen, spelat köttflöjt mycket sista tiden eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0