Strumpor och nudlar.

Tänkte att om jag stänger av elementet och öppnar fönstret på kvällen innan jag somnar, så blir det nog bra. Resluterade dock i en jäddrans massa ljus och raggsockor, och tjocktröja nu på morgonen.. Men well, det är väl lungt. Är ju inte sjuk eller så liksom så att jag måste vara hemma idag. Och har ju inte matteprov imorrn så att jag måste vara där och kanske friskna till så fort som möjligt. Nej nej.
Har hemtenta i historia, hade planerat att jag skulle göra den idag men.. aa.. jag kan ju ha råkat glömma historieboken i skåpet i fredags.. Verkligen win.

Kommentarer
Postat av: Lollo

BLOGGA FÖR FAN KVINNA! (L)

2011-10-23 @ 21:45:36
URL: http://nordian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0