Jag har varit kär men där jag är finns inget hjärta att ge bort

Första riktigt lediga dagen fick gå åt rill att jobba, och åka med gamla bettan (mopeden allsååå) till farmor en sväng. Tryckte i mig choklad där för det bjussar hon alltid på, min lilla söta farmor.
Kallt som fan var det att åka hem men här är jag. Har ägnat en ungefär timme till att plocka och städa bort saker, tvätta osv. Nu ska badrummet rengöras och ska dammsuga och skura golvet på hela övervåningen, torka av alla bord. Hänga tvätt och tvätta några maskiner till. En riktig kvinnokväll helt enkelt!!
Anledningen till detta ryck är att jag blir så jävla stressad när det är stökigt, OCH... IMORRN ÄR DET LAAAAAAN!!! (at my place så man vill ju att det ska vara lite osunkigt)
Min städskjorta är fett heet, och min städfrisyr. ÅH, ÄLSKA STÄDNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0