Förlåt älskling jag gör det snart igen

Det var ett tag sen, man fan. Har haft fullt upp.
Idag är jag dock hemma och tar hand om mig själv, för frisk är jag då rakt inte. Har hållt i sig ett oerhört irriterande illamående i cirka tre veckor, vilket ju inte verkar så lovande. Därför ska jag till en läkare imorgon. Dock, av min erfarenhet på vårdcentraler och liknande så vet dom ALDRIG vad det är, dom chansar lite och skriver ut penicellin, det är typ det kom är kapabla till. Så det är under protest jag går, för dom kommer inte kunna förtälja något nytt, men jag får inte vara hemma för mor min om jag inte går till läkaren med det här. så då gör jag väl det då.
Har frenzy på Kent. Fan alltså. Kent är helt underbara.


Såhär ser det ut på mitt skrivbord för det mesta nu för tiden, vilket både är kul, för plugg var ju det jag ville åt när jag bytte gymnasium. Men också otroligt jobbigt och omotiverande. Godiset var också endast en tillfällighet, så sådant brukar jag inte heller trösta mig med. Pity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0