Vill ha dig här på riktigt

Hej finisar!
Sitter här i mitt otroligt stökiga och dammiga rum, är lite butter eftersom det blir dammigt så fort. Vi har något fel på våran ventilation och det är kanske otroligt ointressant att veta det för er men nu berättade jag det. För det stör mig.
Idag så åt jag nudlar till frukost för det fanns verkligen ingenting i kylskåpet hemma. Ingenting. Men det var redigt gott med nudlar!
Är alldeles glad för min syssling och jag hade ett samtal igår och jag om jag får för mamma, vilket jag måste få, annars blir jag sur, så ska jag åka ner till göteborg till honom i sommar, typ över en helg eller något sånt. Hade så sjukt kul när jag var där sist, hans kompisar är så konstiga och roliga heheheh.
Fy va mycket saker jag borde ta tag i.. Städa mitt rum prio 1, skriva engelskaarbetet, göra klart no.. Fy vad jag inte orkar!
No-labb idag sög hästpenis. Fy va tråkigt det var. Fast på slutet så fick vi ta en lapp och rita pluppar med olika färgpennor och sedan lägga det i vatten o se vilka färger som var i.. Det var.. kul.. Fast det blev fint hihhhi, jag är galen i allt som är färgglatt!
Btw! När jag susade ner för en backe på den gröna blixten (cyklen heter så) svishade jag förbi två killar, 12 år skulle jag chansa på, så tittade den ena på mig och sa med utländsk brytning: Uttan behåå, uttan troser (Det kommer ju ifrån en parodi för dom som trodde att jag kom cyklandes spritt språngande naken)
Då fnissade jag till lite för det var minst sagt oväntat. Så tack till dig p12 för att du fick mig att fnissa!
Min dag i bilder::::::::::::
Svenskalektion..
Syslöjd!
No-labb shalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0