Vi lever alla i Amerika, coca-cola är superbra

Rammstein är det just nu som hörs i mina b-högtalare. America.
Älskar den dystra tyska rösten som bara skriker TYSK! Det är något speciellt med tyskars röst, alltså, inte att jag har något emot det men när man hör en tysk man prata/sjunga låter det så dystert och argt, inte för att jag har hört en glad tysk man tala direkt.. men ändå.. sånna funderingar har jag!
Jag älskar iallafall rammstein! Wonderbra (vilket jag utgår ifrån att det betyder typ.. superbra.. för jag kan inte tyska.. men det skulle lika gärna kunna betyda bh haha)!
Nu när jag kom hem från farmor, fortfarande utan smink, så bestämde jag mig för att fortsätta mitt överdrivna sminkadnde ac mina ögon. Inte för att jag tycker att jag är duktig på det men det är roligt och som alla vet, ÖVNING GER FÄRDIGHET! :)
Check it out (Nu stör jag mig på mina äckligt kloak-gröna ögon)
Haha, ser superdyster ut. Men det var faktiskt meningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0