Vi drömmer utan motstånd

Hejsan underbara människor.
Min helg har varit nice, trodde det skulle bli en katastrof för händelseförloppet indikerade det men ljuset i mörkret blev (som nästan alltid) min allra bästaste vän. Jag älskar dig för att du kan få mig så glad!
Just nu sitter jag i min pyjamas igen hehe, har lockat håret av någon märklig anledning och förkylningen är på sluttampen känns det som! Helgen kommer antagligen fortsätta najsa till sig idag, har en reservplan om det skulle gå åt skogen, denna reservplan innehåller ungefär 16 powerkings och ett coolt skategäng (fast det regnar.. så.. vi kan nog inte skejta heheheheehhehe).
Ett tips vid ont i hlasen: Min farmors kanelbullar!
Btw: JAG GILLAR MASKROSOR NÄR DET ÄR ASMÅNGA! 
Suddig bild från bussfönstret. Men maskrosor är nice!

Ser död ut. Läskigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0