Tjocka farbröder och annat kul

Hejsan mysisar!
Idag var jag och min rysligt söta väninnan Becca i storstockholm och shoppade loss. Hon är ett otroligt bra smakråd måste jag säga! Hon gav mig mod att spendera en del av mina pengar, närmare bestämt 170 kronor på ett superhäftigt oranget läppstift från make-up store! Testade det när jag kom hem (skulle aldrig i mitt liv kunna tänka mig att testa i affären, fy va äckligt) och belv från början alldeles ledsen för det sår inte klokt ut, men när jag "torkat av" läpparna på papper så färgen blev lite matt och så, så blev det riktigt bra! Det är verkligen orange, alltså verkligen! Gillar det skarp!
Köpte lite annat smått och gott också, en fotlänk till mig och en till min syster som snart fyller år, är det någon som redan förstår varför jag köpte just det? (Egentligen var det för att det är snyggt och får plats i ett brev, kom på det andra nu haha) fotLÄNK, det blir liksom en LÄNK mellan oss. Fattar ni? Hehehe, ibland är jag bara för smart!
Ska inte skriva allt för långt nu utan ska skriva lite på teknikuppgiften och bara njuta av mina oranga läppar. Mhihih
Vi blir ruskigt bra på bild, vi två!

Köpte det där linnet idag också! Vero moda om jag inte minns fel.

Haha, denna munk(å va gott med munkar!!)tröja sydde jag klart i
slöjden idag! Mvg shalalala

Kommentarer
Postat av: Olivia

As fint läppstifft! :):)

2011-05-09 @ 20:03:10
URL: http://alivia.blogg.se/
Postat av: beccis

Salt, hahhahahahha. Du är senil, tant!

2011-05-09 @ 20:33:51
URL: http://kneppizar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0