Thaimat, broskburgare och ett hav av tårar

Hejsan alla fina kalaspinglor!
Dagen började bra som tusan, med sprakande ljus och en hel massa kläder, lämpligt att jag rensade garderoben igår intesant? I skolan var det ungefär lika drygt som varje fredag med några förändrigar, dels är det ju min födelsedag så alla var trevliga nog att säga grattis, villket lös upp den långtråkiga hemska fredagen, matten var så sjukt jobbig att det var ju helt sanslöst! Satt i en hel timme och lyssnade på lärarens ointressanta saker och även den jobbiga skärande rösten. Fy.
Satt och spelade ajfown-spel ett bra tag innan vi ÄNTLIGEN fick gå till matsalen och njuta av de smaskiga broskburgarna med torrt bröd. MUMS!
Efter det var det so och det gick bra så inåt jordskorpan! Jobbade på för ett helt kompani, vilket var populärt hos både min medarbetare såväl som min lärare.
Sen skulle jag ju till min underbara vän men.. det sket sig ju. JAG är så rysligt dryg och känslig ibland. Fy på mig.
Nåväl.. för att summera dagen hittills så slutade det med tårar. En hel del.
Grattis Linnea, grattis.

Kommentarer
Postat av: Olivia

naaw, vad hemskt det lät.. hoppas inte det är den jag tror att det är! :s

2011-05-06 @ 23:01:17
URL: http://alivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0