Som blomman bär ett bi, nu är linnea fri

Vill visa lite av kläderna jag fick imorse! Hihi, en vit blus och en underbar jumpsuit! Älskar båda två så mycket man nu kan fatta tycke för klädesplagg.
Ritade klart en bild idag som jag hållt på med lite, är lite nöjd att jag lyckades slutföra den och så men den är inte lik personen jag ritade av, vilket är tråkigt!
Just nu lyssnar jag på lite svensk musik som är väldigt mysig tycker jag. Gillar Cornelis Vreeswijk faktiskt hah, och thåström är grym! Hans röst gillar jag men texterna är lite dystra.
Eftersom det är fredag antar jag att det inte är big bang theory nu.. Trisst! Men aa, konserten som jag ska på snart (vet inte vad jag ska ha på mig.. :s) lär ju väga upp det! Är riktigt taggad faktiskt! Det kommer bli det näst intill perfekta slutet på denna födelsedag.
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0