Skall en pratmakare få sista ordet

Hejsan!
Sitter och laddar över bilder från idag+igår på datorn, 79 stycken är det, haha Albin ninjade min kamera och levde rövare med den i skolan, blev ju kanske inte de allra finaste bilderna men personliga! På typ alla i klassen, wierd att ha den sorters bilder på datorn, gillar inte alla direkt..
Nåväl, smörgås och poweking består mitt mellis/lunch av. Någon äcklade sig med mina och några andras skor idag i skolan så jag vägrade ta på mig dom och satt och spelade istället för att gå och äta.
Juste! Ska berätta om gårdagen och Corroded!
Dom var väl kanske bra om man gillar den sortens musik, men det gör inte jag. Dessutom kändes det hela lite löjligt när vi stod vid lilla scenen på grönalund och tittade på ett gäng 40+are varav två med långt stripigt hår, gitarristen, en av de med hår hade en typ carola-fångad-av-en-stormvind fläkt bredvid sig så att hans vackra (?) hår fladdrade i den konstgjorda vinden. Det gjorde det hela ännu lite löjligare.
Dock var sångaren en riktigt skön norrlänning som pratade lika mycket som han sjöng ungefär, dock var pratet roligt! Självsäkrare och märkligare 40+are får man ju leta efter. Helt klart cool.
Kvällen blev så sjukt underbar tack vare gustav, som tillsammans med mig taggade sönder och vi skrattade hur mycket som helst, hahah iallafall jag. Tack för igår grabbar <3
Produktiv mattelektion!

Skitläskig, asäcklig livräddingsdocka, noway im blowing that.. EEUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0