Om jag har syndat, vad gör det

Min morgon:
0700 går upp snart..
0710 hinner ligga här en stund till
0720 borde nog gå upp nu..
0730 vafan, nu spelar det inget roll
0740 ..
0750 oj, shit va hungrig jag är!
0700 på med hjälmen så far vi
Denna fredag kommer bli en riktigt kul en! Ska skriva engelskaarbete och det blir ju roligt.. på en fredag.. JA!
Dock bjöd denna fredag på riktigt bra saker in tha school! Fick veta att jag hade nästan alla rätt på nationella i matte, fick solklart mvg (fast det regnade heheheh) och så tog jag hem storvinsten på poker på mattelektionen med en full house. So lektionen bjöd på strålande resultat i både debatten och tidningsanalysen, ett mvg som inte skulle kunna blivit något annat.
Engelskalektionen liksaså, MVGMVGMVG; FYFAN VA JAG ÄR BRA ASSÅÅÅÅ!!
Livet leker :3
(Dock gör mitt hår det med, det leker med mig och bara krullar till sig som satan så man blir sådär toppensnygg och verkligen orkar platta till det. Älskar sånt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0