Om fånen kan få förstånd

Hej! Idag börjar jag mitt inlägg med en jäkla bra låt, är helt galen i den just nu. Lyssnar på den hela tiden så om ett par dagar kommer jag vara döless på den. HEHEH men då kommer jag ha en ny favvis så jag berättar vilken det blir senare!
Idag så har jag jobbat lite grann i trädgården, känns bra att vara produktiv och att vara ute och steka i solen hehe. Så fort jag är färdig med detta inlägg så ska jag switcha om till bikini och lägga mig på altanen med en skål glass och en bok kanske och så ska jag steka!
Lägger upp en drös med bilder som jag tog idag, det blir väl roligt? 
Före
Efter
Hittade en morot i rabatten som tydligen börjat växa i år igen, trots
allt ogräs! MUMSIGT VÄRREEE!
Nästa projekt, to be continued.. 

Kommentarer
Postat av: Sofiiiaa

HÅKAN !! <3 Trevlans att dina naglar matchade som tusan med moroten hahha ;)



(Jag slänger in en kommentar och känner mig cool. Tackar och bockar för mig)

2011-05-20 @ 20:34:21
URL: http://loud-as-fuck.tumblr.com
Postat av: Sofiiiaa

HÅKAN !! <3 Trevlans att dina naglar matchade som tusan med moroten hahha ;)



(Jag slänger in en kommentar och känner mig cool. Tackar och bockar för mig)

2011-05-20 @ 20:35:53
URL: http://loud-as-fuck.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0